2015. június 15., hétfő

Visszatérés avagy egy új időszak kezdete

http://www.haon.hu/meg-akarjak-szuntetni-a-tocoskerti-rendelointezetet/1788980


Réges régen írtam már, de most talán újra lesz egy kis időm  írni. Hosszú hallgatásom egyik oka az volt, hogy kis családommal átestünk egy költözésen. Panelházba költöztünk, de ez nem jelenti azt, hogy feladtam az eddigi dolgaimat!!! Én úgy mondanám, hogy egy új időszak kezdődik az életemben, melyet én csak
PANEL SANZONnak nevezek. :)

Érdekes kihívásnak fogom fel panel környezetben megvalósítani eddigi dolgaimat. Szappanokat már készítettem és a múlt héten elkészültek az első lekvárok is (eperlekvár). Újra indul a "Készüljünk a télre!" programom ezúttal a panel világ égisze alatt!! :) 
Újabb mottóm: Nincs lehetetlenség csak tehetetlenség!
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése