2013. augusztus 8., csütörtök

Fa szappanöntő forma

Jó barátainktól, akik most fejezeték be az építkezést kaptunk lambéria fa anyagot, amiből a férjem készített nekem fa szappanöntő formát.
No nem kell csilivili dologra gondolni, de én rettenetesen örültem neki! Le is kellett tesztelnem azonnal!




Az első kísérletnél a szokásos adag túl kevésnek bizonyult, így a kecsketejes szappanok keskenyek lettek. A céklapor se a várt hatást hozta! Világos barna szint adott neki!

egyszerű kecsketej szappan kakaóvajjal, szőlőmagolajjal
 Másodszorra megnöveltem a menyiséget és megpróbáltam egy örvényes technikát alkalmazni. Kakaóporral és rózsaszín agyaggal színeztem. A kakaós rész túl domináns lett! A tetején túlzásba vittem a mintázást és a végén semmilyen lett, így feldobtam a régebben készített mini körömvirágos szappanjaimmal.
Kecsketejes szappan kakaóvajjal és szőlőmagolajjal


 Legeslegvégül melegeljárással készítettem még mosószappant is 10% lúgfelesleggel.


 Nem ide tartozik, de készítettem egy körömvirágos kecsketej szappant kakaóvajjal. Színét a piros paprika és a magyar sáfrány adja.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése