2013. április 15., hétfő

Reformálás okai


Háztartásom reformálásának története:

10 év után rá kellett döbbennem, hogy szervezetem nem bírja tovább a szintetikus anyagokat.
2002 őszén jelentkeztek a tünetek a kezemen. Állandóan kiszáradt és véresre repedt. Elmentem bőrgyógyászhoz, rá nézet és közölte: Ekcéma. Kiírt 1 szteroidos krémet és kész.
Hatot egy kis ideig. Az ekcéma hol fellángolt (főleg télen és ősszel), hol nyugalomban volt. Két terhességem alatt szünetelt, de a második szülés után még súlyosabb lett. Semmi sem hatott. Tűrtem és szenvedtem.
2012 tavaszán a jobb hónom alja is "fellázadt". Piros viszkető folt jelent meg rajta. Nem mentem el bőrgyógyászhoz. A laza ruhák miatt elmúlt, de a nyoma ott maradt. Gondoltam ezzel vége is. HÁT NEM! 2013 februárjában ismét kiújult!!! Most már nem törődtem bele!!
Mindezek mellett kisebbik fiamnak a kezén, karján szintén ekcéma tünetei jelentkeztek. A hasán, hátán pici fehér pettyek keletkeztek és a hátán ronda vakarás nyomok éktelenkedtek.
BE TELT A POHÁR!!!!


UI.: Háztartásom reformálásának hatására a kisfiam tünetei eltűntek és az én kezem is ismét a régi lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése