2014. május 4., vasárnap

Rózsavíz-rózsa tonik



Sógornőm kertjében van egy csodálatosan nagy sárga rózsa bokor, amelyről kaptam szirmokat. Egy kis részéből macerátumot készítek (INDUL A MACERÁTUM SZEZON!), a másik nagyobb feléből pedig "rózsavizet". Nem lepárlással (desztillációval) készítettem, így nem igazi hidrolátum, de arcfrissítő toniknak tökéletesen jó lesz, mert azért ugye ebben is benne vannak az értékes hatóanyagok, még ha nem is olyan tömény formában, mint a hidrolátumokban!
A rózsavizem elkészítésénél ezt a receptet  követtem.

Legközelebb desztillálni fogom, mert találtam egy jó kis leírást.

Tegnap este kék és zöld agyag pakolást tettem az arcomra (Úristen micsoda hatása van!!!!)  és mától minden este rózsavízzel frissítem fel az arcomat!  Rózsa vízzel tonizálok majd.
A rózsavíz bőrre gyakorolt hatásairól a fenti receptes linken olvashatok.


Isteni finom rózsa illata van a víznek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése