2014. május 18., vasárnap

Újabb tapasztalat háztartási gép vásárlása terén


Új


Régi

A múlt héten a végét járó Bosch kézi mixerem végleg kilehelte a "lelkét". Mivel 7 évet kibírt és az egyik leggyakrabban használt gépem volt, így nem volt kérdés, hogy ismét Bosch-t fogok venni. A neten ki is néztem a legújabb fejlesztésüket (és az árát) és irány a bolt. Bejártam Debrecen összes elektronikai eszközt árusító helyét, de mindenhol csak két fajtát lehetett kapni: amilyenem volt és annak egy másik változatát, közel azonos áron a kinézett típussal (1000 Ft volt az eltérés)!
DE NEKEM AZ ÚJABB FEJLESZTÉSŰ, NAGYOBB TELJESÍTMÉNYŰ MOTORRAL RENDELKEZŐ KELLETT!!!!
Ha már fizetek akkor a legjobbat szeretném és főleg akkor ha csak minimálissal kerül többe!!!!
Maradt a neten való rendelés! A Média Markt online-on rendeltem meg, mert ingyen volt a kiszállítás a kért Posta Pontra (nem kell itthon várni a postást, értesítenek sms-ben vagy e-mailben mikor vehető át a csomag), bármelyik Média Márkt-ban érvényesíthető a garancia! Vasárnap megrendeltem és kedden már átvehető volt a postán!!!!! Szuper gyorsak voltak!!!

A hétvégén fel is avattam a gépet és a  kb. 800 grammnyi kenyér tésztát gyorsan, halkan és simán bedagasztotta. Nagyon halk kis gép!  Eddig maximálisan elégedett vagyok a választásommal!

Tanulság: Magyarországon próbálják meg eladni méreg drágán azokat az elektronikai eszközöket, amelyeket Európa tehetősebb országaiban  senki sem venne meg!! Érdemes mindennek utána járni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése