2014. március 13., csütörtök

Kaukázusi/tibeti kefirgomba

http://agnica.5mp.eu/web.php?a=agnica&o=QLp3d27lJf

Kaptam kefirgombát! Azt nem tudom, hogy tibetit (kisebb méretű) vagy kaukázusit (nagyobb méretű).
Eredetileg nem  az ún. gyógyhatása miatt szerettem volna, hanem mert imádom a kefirt (fiacskáim is) és ezt is sk. szeretném készíteni a családomnak. A házi tejtermék előállítási projektem része. Internetes nyomozásaim során tudtam meg, hogy gyógyereje van! Még jobb, mert így két legyet ütök egy csapásra!


 A nagyobbik fiam úgy is szeretet volna házi állatot! :D Most már van "egy" és gondozhatjuk együtt, csodálhatjuk gyarapodását (szaporodását)! Akkor így már 3 légy...


Be kell vallanom van még egy gombaféle "házi állatkánk", amit gondozni kell, de erről majd később és egy másik bejegyzésben! Én "tenyésztettem ki" és a nagyobbik fiam érdeklődve nézi mindennap a mikroorganizmusok jelenlétét (munkájuk hatását) az üvegben!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése