2014. február 22., szombat

Téli tartalékaink megmentése: vöröshagyma


Az ősszel talán kicsit túlzottan is bevásároltam vöröshagymából (20 kg), mert édesanyámnak is vettem. A minap nézegettem, hogy még jó sok van (10 kg) és a télnek lassan vége, az idő melegedésével a tárolóhelyem (sajna nem jó kis hűvös pince) is melegedni fog és akkor a hagymáknak annyi lesz.
Mit tegyek?! A hűtőbe nem rakhatom!!! (Ezen gondolatnál felgyulladt a kis villanykörte a fejem felett :))
Eszembe jutott, hogy anyukám barátnője a hagymát feldarabolva és lefagyasztva tárolja már évek óta!

Még az ebéd készült gyorsan 3,5 kg hagymát megpucoltam védőszemüvegben, majd elővettem a  robotgépemet és az aprító funkciójával (kézi műveletre nem vállalkoztam a pucolás után) felaprítottam a hagymákat. Fagyasztós zacsiba raktam és irány a fagyasztószekrény.

Jövőhéten megismételem a hadműveletet, de azért hagyok meg eredeti formában is hagymákat.

Mgj.: A fokhagymákból fokhagymakrém készíthető.
 

1 megjegyzés:

  1. VIRTUAL SOUND - Titanium Genesis's
    Tritanium's Iron Stinger Series has titanium earrings hoops a metal core titanium mesh to help your player titanium solvent trap monocore sweat out the energy. Rating: babyliss pro nano titanium straightener 5 · ‎6 reviews · ‎$29.95 titanium connecting rod · ‎In stock

    VálaszTörlés