2014. február 22., szombat

Napraforgó olaj


 
Egy régebbi bejegyzésemben írtam a zsírokról/olajokról. A napraforgó olajat azért nem kell leírni teljesen!!!

Már régóta kerestem hidegen sajtolt napraforgó olajat, de az ára elrettentett.
Az olívaolaj ára se piskóta! Az elmúlt időszakban rettenetesen megemelték és nagyon meg kell nézni, hogy melyiket vegyük meg, mert a külföldön gépolajnak használt olívaolajat kis hazánkban aranyáron értékesítik!!!

Kis hazánk napraforgó termelése világszinten sem elenyésző! A napraforgó igen is egészséges, ha nem esik át a "vegyszeres" eljárásokon, gazdag E vitaminban.  Mi a garancia, hogy az olívaolaj "tiszta"?

A héten nagy kapcsolati tőkével rendelkező, nyugdíj előtt álló kollégám véletlen folytán megtudta, (másnap egy cikk is megjelent a Hajdú-Bihari Naplóban) hogy van a termelőknek egy külön kis piaca a  Debrecen Szatyor . Másik kollégám el is ment az egyikre és vett hidegen sajtolt napraforgó olajat baráti áron.
Nekem sajna közbe jöttek dolgok, így nem tudtam elmenni egyik piacra sem, de a neten (homo neticusként) nyomozva megtaláltam a termelőt és a termékét a Békebeli Arany Étolajat. Nagy szerencsémre a piacon egy árus forgalmazza a terméket kis árbeli eltéréssel (2l 1000Ft). Nem haboztam és vettem.  Drága??? Egyáltalán nem!!  Az olajnak csodálatos napraforgó illata van!!!!   Támogassuk a hazai/helyi termelőket, a hazai/helyi gazdaságot "pörgetve" és nem utolsó sorban jussunk picivel drágább, de egészségesebb termékekhez ezáltal!! Kell ennél több?!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése