2014. február 16., vasárnap

Egészséges csemege csemetéinknek: zabpelyhes keksz

Piciny ivadékaim édességet kívántak a hétvégén, én meg valami egészségeset szerettem volna készíteni nekik. A választásom a zabpelyhes kekszre esett.
Elsétáltam reggel a piacnál lévő Reál boltba és vettem 500g zabpelyhet (van liszt is) majd google barátunkat segítségül hívva kerestem receptet. Itt kedvünkre válogathatunk a receptek közül.
Az én választásom a liszt nélkülire esett némi változtatással:
  • cukor helyett szőlőcukor és xilit keverékét tettem bele
  • vajat használtam nem margarint

A kisebbik fiacskámnak amennyire nem  jött be (mert neki túl száraz volt), annyira jött be a nagyobbiknak! Nekem is nagyon ízlik be kell vallanom! Miután erre a témára is "rákattantam"  ki fogok próbálni még pár receptet!



Érdemes kipróbálni, mert nagyon finomak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése