2013. október 3., csütörtök

Jótékony és hatékony macerátumok!

A napokban a nyáron készített macerátumjaim megint bizonyították jótékony és hatékony tulajdonságaikat!
A nagyobbik fiam valamivel felsértette a paszulyán (makk) a hámsejtet és nagyon  piros lett a hegye és a belül a bőr. Nagyon kétségbe estem, most mi lesz!? Vihetem az orvoshoz?! Az Uram, aki a családban az egyetlen nyugodt ember és Ő NEM ESIK EGYBŐL MINDIG MINDENTŐL PÁNIKBA, mint én közölte, hogy főzzek kamilla teát és borogassuk vele a nagyobbik bibis paszulyát. Ekkora már én is megnyugodtam és eszembe jutottak a macerátumjaim! Estére bekentünk neki kamilla és körömvirág olajjal. Reggelre majdnem rendbe jött a paszulya! Másik este megint borogattuk és bekentük a macerátumokkal.  A paszulya teljesen rendbe jött 2 esti kezelés után! Veszély elhárítva!
 ÉLJEN A TERMÉSZET GYÓGYEREJE!
Nem kellett elővenni a patikai krémeket!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése