2013. október 24., csütörtök

Fürdőbomba (levendulás himalája sós)

Eljött az ideje, hogy készítsek én is fürdőbombát. A kíváncsiság is hajtott, így tegnap este neki is láttam elkészíteni. A receptet innen vettem és egy kicsit átalakítottam. Én kakaó vajat, shea vajat és mandula olajat is tettem bele. Levendula illatúra csináltam, mert a levendula nagyon jó relaxálásra, megnyugtat és csökkenti a stresszt. Céklaporral színeztem.
Ma este ki is próbáltam. Jó érzés volt relaxálni a levendula illatú fürdőben. Kellemesen ápolta a bőrömet és nem volt csúszós a bőröm a benne lévő olajok és vajaktól. A kisebbik fiam is kipróbálta és élvezte ahogyan a bomba pezsegni kezdett a vízben.
Nagyon mutatós kis meglepik lehetnek majd!

Összetevők: szódabikarbóna, citromsav, kukorica keményítő, Himalája só, céklapor, extra szűz olíva olaj, shea vaj, kakaóvaj, mandula olaj, szőlőmag olaj, levendula illóolaj, citrom illóolaj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése