2013. október 24., csütörtök

Rusztikus karácsonyi méhviaszos kecsketej szappanok

Ezt a szappan,  meg kell vallanom, kicsit félve készítettem el ebben a formában. A méz, méhviasz és 100 % kecsketej párosítása jól szigetelő fa szappanöntő formában elég meredek párosítás! A massza könnyen túl melegedhet. Én még is megpróbáltam és a szappankészítők (létezik vagy sem nem tudom) védőszentje úgy látszik mellettem állt. Sűrűn ránéztem, nem takartam be nagyon és hűvös helyre raktam. Sikerült! A tetejét bordó és bronz mica porral díszítettem. Az összhatás szerintem rusztikus lett (a tetejüket illetően). A közepébe fehér agyaggal fehérített részt szerettem volna, de minden színe lett csak fehér nem!!!





Imádom a méhviaszos kecsketej szappanokat! Leírhatatlan élmény velük szappanozni és érezni a bőrünkön  a hatásukat.
Ezekbe a szappanokba került: akác méz, méhviasz, propolisz és virágpor. További ápolásról a belekerült kakaó vaj és  szőlőmag olaj gondoskodik. Érési ideje az ilyen szappanoknak 6 hét a tapasztalataim alapján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése