2013. október 28., hétfő

Ünnepi dekorációk: zselés ablakdísz

Nem tehetek róla, de imádom az otthonunkat is ünnepi hangulatba "öltöztetni". (Az Uram már beletörődött :) ) Kisebb ünnepekkor kisebb dekorálás, nagyobb ünnepekkor nagyobb. Nem meglepetés, ha azt mondom, hogy a legnagyobb dekorálás Adventtől vízkeresztig tart. Ilyenkor a kisfiaim is hangulatba kerülnek. Adventkor ők is díszítik a lakást és a szobájukat. Külön világítós színváltós ablak díszük van, amit még tavaly vettem az Aldiba és a legfontosabb, hogy elemmel működik!
Most is lehet majd kapni! Itt a link hozzá!

LED ablakdekoráció

Nekünk egy csillag (fiúké) és egy harang van. Nagyon szuper! Bővebben majd adventkor!


Most  kisebb dekorálásról írnék: Halloween-ről, (mindenszentekről).
Kisebb ünnepekkor/alkalmakkor a zselés ablakdíszt szoktam használni, mert nem csak ablakra tehető, többször felhasználható és ami a legfontosabb könnyen leszedhető! Sikerült szereznem halloween-est. (A kis kerámia tököt, amibe led-es mécsest tettünk a fiúk tegnap eltörték:( )
A Goods Markba mentem ma mosószódáért (mert itt 100%-os na-karbonát kapható), mikor is észrevettem, hogy itt a zselés ablakdíszek Kánaánja van! Be kell vallanom, hogy eddig  nem volt könnyű beszerezni őket. Mindig vadásztam rájuk (Tesco, Auchan) vagy  interneten rendeltem őket, de úgy látszik 3 év után Kelet-Magyarország kisebb boltjaiba is eljutott!
Visszatérve: Én most a fagyasztó szekrényemre tettem fel a szettet.:


A másik a nagy kerámia tök led-es mécsessel (kellő magasságban a fiacskáim kezeitől!)
Kép majd később!

1 megjegyzés:

  1. Tegnap sikerült fehér hópelyhes zselés ablakdíszt vennem. Még sohasem használtam ilyet, a csomagolásán semmiféle használati utasítást sem találtam. Gondoltam csak elbánok néhány hópehellyel. A kicsomagolásnál azonban zavarba jöttem, mert a celofán zacskóban két fólia között találtam meg a hópelyheket. Nem mertem tovább kicsomagolgatni, azaz kézzel hozzájuk érni, mert már az egyik fóliaréteg kis elmozdítására elkezdtek nyúlni a pelyhek. Lehet, hogy fóliástól kerülnek fel az ablakra? Ehhez viszont nagyon durvának tűnik a két fólia.
    Kérem szépen, hogy valaki lenne olyan kedves nekem elmagyarázni, hogyan tegyem fel őket az ablakra. Válaszát előre is köszönöm.

    VálaszTörlés