2013. szeptember 13., péntek

Azóta nem használok konyhasót (nátrium-kloridot) főzéshez, amióta a nagyobbik fiammal terhesen  (8 éve) vizesedtem és "megvilágosodtam" a konyhasó szervezetünkre gyakorolt negatív hatásairól (túlzott nátrium bevitele); így átháltam a tengeri só használatára.

A már fél éve tartó háztartás reformálásom során  apránként górcső alá veszem háztartásom apró kis "elemeit".
Most a só volt soron!

Olvasgattam, kutakodtam eszmét cseréltem másokkal és úgy döntöttem a tengeri sót lecserélem egy  (még tengeribb) ŐS TENGERI SÓRA a HIMALÁJA SÓRA.
Nem szeretném mások szavait ismételgetni, aki szeretne többet megtudni külső és belső jótékony hatásairól az hívja segítségül GOOGLE barátunkat (Ő mindent tud)!

Ha hétvégén idő és energia kapacitásom engedi, akkor (jótékony külső hatásait) szappanba öntöm!


forrás:http://drtihanyi.com/cikk/himalaja-so-pajzsmirigy-betegsegek

UI:
Édesanyám, aki reális gondolkodású megkérdezte:  A kárpátokból (Erdély-Parajd) és Lengyelországból (só bányák) kitermelt kősók nem őstengeriek?! Igaz ezt nem valószínű, hogy kézzel (gépek nélkül) termelik ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése