2013. szeptember 14., szombat

Csendes szombat

A szombatom csendesen telt el, mert csak a fél család volt itthon.

  • Az én drága Uram elment háborúzni. Ez nem jelent mást mint egy nagy rakás férfi (akadhat köztük egy két nő is) rohangál katona cuccban a terepen, élethűen átélve (igazi nomád katonai körülmények között hóban és hőségben egyaránt) a háború viszontagságait. Ha rövidebben szeretném kifejezni magam, akkor azt mondanám, hogy a férjem hobbija az AIRSOFT. Igen komoly szinten űzi a "sportot", mert van saját csapatuk 7 fővel és saját csapat logóval, nemzeti és nemzetközi játékokra járnak. Életemben nem gondoltam, hogy egy katonának ennyi cucca lehet!!!!! Minden évszaknak és terepviszonynak megfelelő ruha (sivatagi terep, téli terep, nyári terep stb.). A kedvencem a Camelpak, amit én csak szopcsis  hátizsáknak hívok. A lényege, hogy szomjan ne haljon a katona menetelés stb. közben. Itt egy kép róla:
forrás: http://shop.camelbak.com/armorbak/d/1116
 
 Az icipici golyócskákat (éjszakai játékra van foszforeszkálós is) kilövő és állandóan tuningolt fegyverekről még nem is beszéltem! 
Hosszasan sorolhatnám micsoda kütyüi vannak az én Uramnak, de egy a lényeg: ha elmegy hétvégén egy 2 napos játékra, akkor egy hétig minden este pakol, akkumulátorokat tölt, fegyvert szerel és tuningol stb. Ez olyan mély szenvedély neki, mint nekem a szappanozás.



  • A kisebbik fiam pedig kölcsön adatta magát anyukámhoz mondván ő most "Mama wellnessre" vágyik!
Én pedig itthon maradtam a nagyobbik fiammal (aki rajtam unatkozik) a temérdek házi munkával együtt.
Azt kell mondjam én még így se pihenek sokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése