2013. augusztus 31., szombat

Készüljünk a télre!

Ma azt hiszem leszaladtam a térképről!
Reggel kitakarítottam, elmentem a piacra bevásárolni (Anyósom sétálni vitte a fiúkat addig), kimostam és teregettem 2 kör ruhát, ebédet főzetem majd mindezek után neki láttam paradicsomlé és zakuszka főzésnek. Ja és mosogattam, de nem egyszer! :)
(Sajnos az Uram dolgozott ma, így a paradicsom passzírozást nem úsztam meg. :( )
 

Kitérő:
Tavaly el kellett vinnem a kisebbik fiamat gyermek nephrológia rendelésre, mert majdnem 5 évesen még mindig minden este bepisilt. Azt mellékesen jegyzem meg, hogy kifogtuk a földkerekség legdurvább modorú és stílusú gyermekorvosnőjét. (Lehet jattolni kellett volna neki!?)  Nos azt mondta, hogy vesehomokja is van fiacskámnak és (miután orvost és intézményt váltottunk kiderült, hogy nincs!) nem ehet mű dolgokat.

A nyuszis kakaó ekkor zuhant a szemeben a legnagyobbat, mert jó szándékból telenyomják kalciummal, ami tuti vesehomokot  okoz túladagolva.

Vissza:

Természetes megoldásokat kellett keresnem amennyire csak lehetett. Így kezdtem készíteni paradicsomlét és találtam ki, hogy a paradicsomot lemixelem botmixerrel és jégkocka tartóba lefagyasztom. A paprikát is kicsi kockákra felvágom és szintén lefagyasztom. Ha pörköltet készítek, akkor 5-6 paradicsom kockát és egy fél marék paprikát teszek bele. Nem kell megbontani egy üveg paradicsom lét csak ezért. Lecsót nem szoktam eltenni, mert a zakuszka bőven elég nekünk.

Paradicsomlé

Zakuszka

Fagyasztott paprika és paradicsom
Tervezem a ketchup készítést, csak még nem találtam tuti receptet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése