2013. július 23., kedd

Szappanok és a családom = szappan mánia

Életem párja megszerette a szappanokat és már a régi tusfürdők, samponok csak porosodnak a fürdőszoba polcán! (2 bontatlan tusfürdő, 2 sampon) A kád szélén 5 szappan sorakozik, mert amelyik megérik azt ki kell próbálni ha elfogyott a szappan ha nem! Az én Uram a mentás csalános samponszappannal mos hajat immár 1 hónapja. Meg is állapította a minap, hogy a munkavédelmi sapka alatt (amit kültéren kötelező hordaniuk) nem korpásodik a haja. Máskor 1 nap után megjelenik a korpa a fején.
Egyik este a kedvenc  menta csokis szappanja helyett az első kecsketejes szappanunkat használta. Meg is kérdezte, hogy ez melyik szappant volt, mert olyan krémesnek érezte!!!! Igaza volt, mert a kecsketejes szappan lepipálja az agyon reklámozott D tusfürdőt, ez tényleg LUXUS és KÉNYEZTETŐ érzés. Imádom  végig simítani az egész testemen, mert olyan krémes. Nem lehet leírni ezt az érzést! Én már csak a kecsketejes szappant használom és a kisebbik fiam is minden alkalommal kéri, hogy azzal fürdessem meg!!!

Nagyobbik fiam minden kézmosáskor az összes szappannal megmossa a kezét.

Én pedig boldog vagyok, hogy mindenféle erőfeszítés nélkül átállt a családom az új "létformára".




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése