2013. július 20., szombat

kecsketejes szappan kísérletek

A hét második felében a kecsketejes szappanoké volt a főszerep. Elsőként a 3 színű formás örvényes szappan készítését próbáltam meg. Ennek eredménye lett a Szivárványos kecske szappan:


Kakaóporral és rózsaszín agyaggal színeztem. Superfat-je (sp.) shea vaj.

A következő gondolat, ami befészkelte magát a fejembe az a kecsketej és a méhek kincsének egyesítése volt. Így "született meg" a Méhek kincse kecsketejes szappan. Méhek kincse alatt a mézet, méhviaszt és a propoliszt értem most. A folyadék kb. 1/3-a kecseket és a 2/3-a körömvirág főzet. A szappan sp.-je kakaóvaj és körömvirág őrlemény.


Tovább gondoltam a dolgot és elkészítettem a 100% kecsketejet tartalmazó mézes szappant. Ez lett a Mézes propoliszos kecsketej szappan. A propoliszt most sem hagyhattam ki. Méhviaszt így nem mertem bele tenni, de ami késik az nem múlik...:)

Igen aktív hetem volt és közben futtattam más "projektet" is, amiről jövő héten számolok majd be, mert még nincs készen teljesen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése