2015. július 22., szerda

Házi ételízesítő (szárított) 2015



Az elmúlt 2 évben olyan nagy sikere volt a családomban az általam készített ételízesítőnek, hogy megint készítettem. Az idén sokkal többet kell készítenem, mert többen jelezték, hogy szeretnék, ha nekik is készítenék. Hát megpróbálom teljesíteni a kérést!

Az idén a napsütést nem tudtam bevetni, de a légkeveréses sütőt és az aszalógépek igen. A technika a tavalyihoz képest a szárítás módjában változott. 24 óra elteltével a zöldségek légszárazra  száradtak.


Nagyon jó ízt ad a főzelékeknek, rizsnek és rájöttem, hogy ha hirtelen 1 bögre levesre támad kedvem, akkor felforralok 1 kis vizet és teszek belőle az én kis "vegtámból". Kész is az én kis gyors instant levesem!!!! Sok oldalú! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése