2014. április 5., szombat

Tk. tönköly lisztes kifli és mini bagett kovásszal


A kovászommal most kiflit próbáltam meg sütni a kis családomnak. Limarának  ezt a receptjét alakítottam át egy kicsit a kovászhoz. Előző este egy adag kovászt aktiváltam (felszaporítottam) tk. tönköly és kenyér lisztel, hogy kovászos öregtésztát kapjak, folyadékként házi tejet használtam a kovász szaporításánál és a dagasztásnál is, valamint tettem a tésztájába 1 ek. búzasikért. Meglepően hamar megkelt a tészta!
Egy kicsit tömzsik lettek a kiflik, de szerintem első nekifutásra azért nem lett rossz!!!

Update:
Vasárnap pedig a sajtos mini bagettek sütését iktattam be!
A formázást most is Limarától  "tanultam" meg! Magamtól nem biztos, hogy rájöttem volna! Köszönet érte neki!
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése