2013. december 1., vasárnap

Ünnepi készülődés: Advent és karácsonyi dekoráció



Ma van advent első vasárnapja (első napja) és ilyenkor én kisebbik fiacskámmal (rettenetesen lelkes) ünnepi díszbe "öltöztetjük" a lakást. Már délután körülöttem ugrált, hogy díszítsünk! Ja és reggel a két fiam első útja az adventi naptárjukhoz vezetett. Megsúgom, hogy ez most  már így lesz a következő 23 reggelen. A naptárba a "Télapó" mézes puszedlit és egyéb apróságokat tett. Ravaszak, mert mindig végig taperolják a zsebeket!
A hóember: Artúr, a nagyobbik-é, a rénszarvas: Rudi, pedig a kicsi-é. A konyhában lógnak immár 4. alkalommal.

Artúr és Rudi

A kisebbik fiam dekorálta a szobájuk ablakát zselés ablakdíszekkel. Artúr és Rudi itt is jelen van! :)

 A világítós csillagot az én tettem fel. Fontos szempont, hogy elemmel működik.  Már tettem róluk említést itt. Az Aldiban vettem tavaly. A fiúk szobájába a csillag került. Mikor hazaérünk este világít az ablakban.

Ha már a fiúknál tartunk, akkor meg kell említenem a szobájuk ajtaján "csimpaszkodó"  Artúrt és Rudit.
Nagyon szeretik a fiúk őket!


Nagyon fontosnak tartom, hogy a világítós dekorációk ne áramról menjenek. Édesanyám volt fent Húgomnál Bp.-en és az Ikeából hozattam vele elemről működő világítós díszeket.
Hópehely:




 egyszerűbb füzér:

Konyha ablak
 Aldis harang, ami szintén világít mire hazérünk.


A téli dekorációmat kiegészítettem horgolt harangokkal és angyalokkal. A függönyökre is kerültek horgolt csillagok a hópelyhek mellé.
 Nem készítettem képet, de a bejárati ajtóra került egy koszorú, aminek a közepén egy hóember ül, a hűtő/fagyasztó ajtajára is tettem horgolt angyalokat, a szobaajtókra/ bejárati ajtóra belülről kicsi fenyős-tobozos díszt.
Valakinek túlzás, de én így szeretem! Élvezzük minél tovább az ünnepi hangulatot és a fiacskáim is lázba jöttek. Kellenek a gyerekkori pozitív emlékek, ahhoz, hogy ők is békés, meleg karácsonyt teremtsenek majd gyermekeiknek!

Végül az adventi koszorúk:
Hagyományos, amelynek gyertyáit sohasem gyújtom meg:

 Ikea led gyertyás:
A kép csal, mert a négy gyertyából csak az egyik ég most


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése