2013. november 30., szombat

Ünnepi készülődés: Reform mézes sütemények


 


Írtam itt, hogy megpróbálom megsütni Lajos Mari Reform mézes süteményét. Nagyon finom lett. Kisebbik fiam erre is rájárt!

Azért reform, mert teljes kiőrlésű lisztből készült (Graham lisztet használtam, mert az is teljes kiőrlésű liszt, csak nincs olyan nagyon finomra őrölve ). Én még tovább fokoztam és vajat használtam margarin helyett. A cukor mauritiusi nádcukor, mint az fenyőfáknál. Nem mertem csak szőlőcukrot használni.

Sütés előtt: látszik, hogy sötétebb színű, mint a "hagyományos"


 Sütés után:


 Csokimázzal (Aldi 40%-os tortabevonó) bevonva pár darab:


  Ha már reform sütik hétvégéje, akkor már meg kellett sütnöm a Lajos Mari puha mézes pogácsáit is!
A liszt fele teljes kiőrlésű rozsliszt, a zsiradék vaj és a cukor fele mauritiusi nádcukor a másik fele szőlőcukor.
Így most "működött" a szőlőcukor.
Sütés előtt:


Sütés után: szépen megnőttek a szódabikarbónától


 Vegyesen a sütik:


A mézes pogácsa is kedvence a kicsinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése