2013. november 18., hétfő

Téli dekorációk

Lehet, hogy giccsparádénak gondolják mások, de én a lakásban (különösen a konyhában, ahol a legtöbb időmet töltöm) is szoktam téli/őszi-tavaszi/nyári hangulatot teremteni. Nem kell nagy dolgokra gondolni!
Pl.: tavasztól késő őszig horgolt pillangók lógnak a konyhaszekrényen és virágok díszítik a nyílókat függönyöket. Késő ősztől kora tavaszig pedig ezek helyét horgolt hópelyhek és hóemberkék váltják fel. Na jó, a hűtő és fagyasztó ajtajára is teszek néhányat a hűtőmágnesek mellé!
Az idén most hétvégén kerültem télies hangulatba és dekorálgattam egy kicsit. A bejárati ajtómon még az őszi ajtódísz van, amit hétvégén kicserélek.
Néhány kép:








Nagyon nagy kedvencem a horgolt dísz! Adventkor előkerülnek az angyalkák és a harangok is!
A képeken látható horgolt díszeket a Meskán vettem. A horgolt 3D pillangóimat is, amiket tavasszal előveszek majd és ígérem megmutatom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése