2013. november 17., vasárnap

Dekorációs ragasztószalag avagy masking tape

Nagyon régóta terveztem már dekorációs ragasztószalag vásárlását. Mikor a Tchibo webáruházban megláttam elfogadható áron és  még le is árazták 25%-al (halloween éjszakai akció), már tudtam, hogy meg kell vennem és ki kell próbálnom!:) Nem bántam meg!!! (Nem csak ezt vettem, de a többi dologról majd később!)

Elsőnek az Ikeában még tavaly vásárolt led-es gyertyáimat díszítettem fel velük. Az adventi koszorúmon ezeket a gyertyákat "gyújtom meg", így nem kell félnem, hogy kiég a lakás, ha véletlenül a csélcsap, kíváncsi fiacskáim felborítják!


Nagyon könnyű vele dolgozni, mert ha nem sikerül elsőre szépen feltenni, akkor könnyen visszaszedhető és újra meg újra feltehető még tökéletes nem lesz. Szuper találmány!

A csomagban nem csak karácsonyi mintájú szalag volt.

2 megjegyzés:

  1. nagyon szupi a blogod. felíratkoztam nehogy valami okosságról lemaradjak :))

    puszi.

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés