2013. november 3., vasárnap

Fokhagyma és vöröshagyma

Nem, nem a két hagyma jótékony hatásáról szeretnék írni, mert (Gugli barátunkat megkérdezve egész információ tárházat találhatunk) az szerintem mindenki számára ismert.
Ez most gasztro bejegyzésnek szánom.

Elkészítettem ma a saját fokhagyma- és vöröshagymakrémemet. Jó kis receptek találhatóak itt és itt.
Nagyon sok fokhagymát és hagymát használok főzéskor. Főzelékek rántásába,húsok fűszerezése, lángos stb.,Miért ne könnyíthetném meg a dolgomat?
A bolti verziónak minden íze van csak fokhagyma/hagyma nem és ki tudja mi van még benne?! 10 perc munka és az eredmény: 1X mosogatás és tisztítás és amikor kell gyorsan előkapom a hűtőből!

fokhagyma és vöröshagyma krém
Én sónak Himalája sót és olajnak extra szűz olívát használtam és tettem bele egy csipet citromsavat, hogy ne barnuljon be a hagyma. Nem volt itthon aszkorbinsav.
Bátran ajánlom az elkészítését!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése