2013. augusztus 25., vasárnap

Méhek kincse 2

Írtam már egy korábbi bejegyzésemben, hogy megpróbálom elkészíteni a Méhek kincse szappanomat 100% kecsketejből is. Tegnap megcsináltam. Igaz elfelejtettem propoliszt tenni bele, de kárpótol a tudat, hogy a télre készülve  igen ápoló szappanok lettek, melyről a belekerült virágméz, termelői méhviasz, shea vaj és a szőlőmagolaj gondoskodik. Szilikon formában öntöttem őket, hogy elkerüljem a túlmelegedést, amire valljuk be nagy esélyem lett volna, ha a fa szappanöntő formámat használtam volna. Még takargatni sem mertem a formákat és az elején sűrűn ránéztem!

A méhviasszal elég nehéz dolgozni, mert hamar besűrűsíti a szappan masszát. Nem voltam elég figyelmes most, így a formáim nem lettek tökéletesek, de mint mondani szoktam a belbecs fontosabb, mint a külcsín!
Íme a Méhek kincse új "köntösben":

Látszik, hogy a szappanok "talpa" nem egyenletes, de használat közben majd eltűnik ez a hiba is!
(Kölcsön vettem a fiacskáim mesefilmből ismert méhecskéjét egy fotózás erejéig! :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése