2013. június 30., vasárnap

Dezodor nyárra

Kikísérletezős, kíváncsi emberke vagyok, aki néha szeret letérni a kitaposott ösvényről. Így aztán megalkottam a saját igényeimnek  megfelelő dezodoromat.  
A nyári nagy melegben a kókuszolaj folyékonnyá (25 fok felett), a shea vaj nagyon lággyá válik így a deos tubusba készített deo  hűtést igényel. Nincs kedvem reggelente zuhany után a hűtőhöz rohangálni. Megalkottam hát saját deos receptemet! Az alapja kakaóvaj és méhviasz, mert magasabb hőmérsékleten olvadnak mint a másik kettő. Mind ezek mellett a hónaljam is speciális ápolást igényel.

A receptem:
  • 20 g kakaóvaj (én organikust használtam, isteni csoki illata van)
  • 20g=10g+10g körömvirág és levendula macerátum extra szűz olívaolajból
  • 3-4g méhviasz (termelői a piacon vettem mézárustól, isteni illata van ennek is)
  • 10g étkezési keményítő
  • 10g szódabikarbóna
  • opcionális: illóolaj
Az én érzékeny hónaljam (nehezen viseli a szódabikarbónát) igényli a körömvirág és levendula jótékony hatásait.
 Készülnek az újabb macerátumok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése