2013. április 20., szombat

Reformálás hatásai

 Nem írtam még arról, hogy a 1,5 hónappal ezelőtt elkezdett háztartás reformálásom milyen hatással van az életminőségemre.

Az elmúlt napokban sokat gondolkodtam,  és rá kellett döbbennem, hogy a szervezetem már régóta küldte felém a jeleket, de én soha nem gondolkodtam el mi lehet a szenvedéseimnek az oka, egészen mostanáig.

A jelek a következők voltak (és örüljek, hogy csak ennyi):

  • 10 éve már, hogy a kezemen a bőr kiszáradt és véresre repedt. (Ez nagyon fájdalmas tud ám lenni!)
  • A halántékomon a bőr piros volt és viszketett (sampon, hajhab, hajlakk).
  • Egy márkás arckrém (nem vagyok az az arckrémezős típus, de egy időben rendszeresen kentem a képemet) hatására a szemem alatt  és az orrom tövében a bőr szintén kipirult és viszketett. A sminkszereket sem bírtam, különösen a szempillaspirálokat. Napvégére hunyorogtam és napközben mindenki azt kérdezte: Sírtál?
  • Végezetül a hónom alján is megjelent a piros viszkető folt.
Amióta  elkezdtem kivonni a vegyszereket és szintetikus anyagokat a családom és magam életéből a következő változások álltak be:
  •  A kezemen az Ekcéma nem lángolt fel. Régen ha bekentem az ekcémás kezemet kézkrémmel, akkor az rettenetesen csípte. Ma már tudom, hogy olaj volt a tűzre! A kezeim a régiek, ha száraznak érzem is néha őket, akkor sem repednek ki és néz ki a kezem úgy, mint egy 80 éves öregasszonynak.
  • Nem használok hajhabot és hajlakkot, a samponomat vízzel hígítva használom ( tervezem a bolti sampon végleges elhagyását), így a halántékom is rendbe jött.
  • Saját magam által készített krémmel kenem minden porcikámat, arcomat, kezemet stb. Nem sminkelek (Kiiktattam a BB. krémet) Az arcommal sincs gondom már.
  • A hónaljam is gyógyuló félben van, már majdnem teljesen rendbe jött, amikor elkövettem egy ÓÓÓRIÁSI hibát. Megjött a jó idő én meg előkaptam a szekrényből az elrakott tavaszi-nyári ruháimat, amik ugyebár vegyszeresen voltak mosva. A munkanap végére azt hittem beleörülők a kínba! A múlófélben lévő ekcémám fellángolt és eleven lett! Tanultam belőle! A hétvégén minden ruhámat átmostam. Azóta eltelt kb. 4 nap és úgy tűnik rendeződik a dolog, mert a seb egyre halványabb és nem viszket és nem fáj.
Summa summarum: Hipotézisem igaznak bizonyult, hogy nem bírom a vegyszereket és szintetikus anyagokat! 

Mgj.:
Az USA-ban elkezdték a biztosító társaságok és az orvosok  is elismerni ezt a betegséget, amelyet úgy hívnak hogy környezeti betegség. (DIGI life-on  egy műsor Az orvoslás története Allergia című epizódja  foglalkozott vele). Mutattak olyan embert, aki a mobiltelefon által kisugárzott jeleket nem bírta és olyan beteget, aki az utcára is csak szénszűrős maszkban tudott kimenni!!!! Mellesleg az USA-ban az orvosi egyetemeken a hagyományos orvoslás mellett a hallgatók megismerkedhetnek olyan alternatív módszerekkel is, mint  ortomolekuláris, homeopátiás, naturopátiás orvoslás, sőt vannak olyan kórházak, ahol együttesen alkalmazzák a hagyományos és az alternatív gyógyászatot. Az USA-ban már kezdik az orvosok és a politikusok is belátni, hogy a betegség diagnosztizálásánál és kezelésénél a legjobb módszer az alternatív gyógyászat, még az ambuláns/sürgősségi ellátásnál ill. műtéteknél meg a hagyományos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése