2013. április 25., csütörtök

Macerátum


Ma este belevágtam egy újabb project-be. Megpróbálok gyógynövényekből macerátumot készíteni. A project sikeressége 4-6 hét múlva válik el. Ha sikerül, akkor a test- és arcápoló krémeimet ezen gyógynövények jótékony hatásaival is felruházhatom. A macerátum készítést itt olvastam el. A szárított növény verziót választottam, mert szerintem kezdőként ez a legegyszerűbb.
Én 4 bébis üveget főztem ki és tettem  bele csalánt, körömvirágot, levendulát és kamillát majd extra szűz olívaolajjal felöntöttem őket. Azért az olívát  választottam, mert ez az egyetlen olyan olaj, ami nem avasodik meg.  Ha sikerül szereznem orbáncfüvet, akkor abból is készítek. Reggel  kirakom őket a napsütötte konyha ablakomba.
Kíváncsian várom az eredményt!!!

csalán-körömvirág-levendula-kamilla


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése