2013. április 28., vasárnap

Kerti munka

Nagyon dolgos hétvége van mögöttem. A konyha ablak megpucolása (szigorúan ecettel, újságpapírral és mikroszálas kendővel) és süti sütés mellett jutott időm a terasz rendbetételére, virágozásra és pici fűszernövény kert kialakítására.
Elhatároztam, hogy az idén kevesebb virágot ültetek és inkább létrehozok egy fűszernövény kertecskét. Ültettem bele citromfüvet, metélő petrezselymet, zellert (sűrűn ültettem, mert a levelére fáj jobban a fogam) és tervezek még gyufa paprikát és bazsalikomot ültetni. Remélem sikeres lesz a projektem.
A sikeresen átteleltetett muskátlijaimat és begóniáimat  is átültettem és reménykedem, hogy pár hét múlva megajándékoznak virágokkal. A fő kedvencem az angol muskátli sajnos nem telelt ki, így vennem kellett.
Férjem is egyetlen szabadnapját dolgosan töltötte: kialakította fűszernövényes ágyásomat és téglával körbe rakta, lenyírta a füvet, hogy a fiúk tudjanak hancúrozni rajta. Kicsiny telkünket tavaly füvesítettük, mert a talaj sajna törmelékes volt és a talaj erózió hatására mindig előbukkantak a törmelék darabok. Szuperül sikerült és azóta is csak gyönyörködök a szép zöld "tájban".


Angol muskátlik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése