2013. április 18., csütörtök

Ikea és a Konyha: edénykészlet

Imádom az IKEÁT!
IKEA FOREVER!!!!!

Nagyon fontos számomra az OTTHON. Szeretem ha rend és harmónia vesz körül a mai rohanó világban, mert megnyugtat, biztonsággal tölt el. Az otthonunk kialakítását  a praktikusság, harmónia, egyszerűség jellemzi.

Ikea mániám 2010 tavaszán kezdődött, mikor felújítottuk otthonunkat. Debrecenben sajnos nincsen ikea, így a bútorokat nem, de a kiegészítők nagy részét innen vettük (és veszem azóta is ha csak lehetőségem nyílik rá), jobban mondva vetettem meg Húgommal és hozta el nekem Budapestről

Még egyszer HÁLÁS KÖSZÖNET érte Húgi és természetesen Kriszunak is, aki utál vásárolni, de hősiesen elment veled! Köszönet Anyunak, aki ha unokázni megy Budapestre mindig bevásárol nekem az ikeában!

Ezek a kiegészítők NAGYON PRAKTIKUSAK, használatukkal rengeteg időt és energiát spórolhatunk meg a napi otthoni tevékenységeink során  és nem drágák.

Konyha



A család anyák többsége otthoni idejük  nagy részét  a  konyhában töltik. Nem mindegy, hogy a konyhai tevékenységek (sütés,főzés, mosogatás)  mennyi időt és energiát vesznek el amúgy is igen kevéske "szabad" idejükből. Ezen a fronton is az OPTIMUMRA (optimális idő, energia, pénz kihasználás) törekszem. A megvalósításánál nem mindegy, hogy milyen edényeket, kiegészítőket és konyhai háztartási gépeket használunk.

Edénykészlet:


Tapasztalataim alapján azt kell, hogy mondjam az ikea 365+ edények viszik a pálmát.
Könnyen karbantarthatóak (ha leégetsz benne valamit nem gond a mosogatásuk ), energiatakarékosan lehet bennük főzni a hőtartó aljnak köszönhetően, tartós anyagból: rozsdamentes acélból (és tényleg abból) készültek és nem drágák!
Elsőként: 10 l leveses fazekat, 5l és 3l  edényeket vettem/kaptam  2010 karácsonyán. Imádtam bennük főzni!!!!
Ikea  szenvedélyem olyan nagyon elhatalmasodott rajtam, hogy az elmúlt 2 éveben lecseréltem a teljes edény készletem ikea 365+ edényekre, sőt azok kiegészítőit is beszereztem! Ikeás edényeim állapota az eltelt 1-2 év során nem változott! (Nem tört/esett le róluk semmi, belsejük és külsejük fémesen ragyog, a  teflon réteg nem kopott meg.)



Régebben fritőzt használtam  az olajban sütéshez, ami mekkora idő (takarítására fordított), energia (erőkifejtésem, áram), olaj (pénz) pazarlás és környezet szennyezés (zsíroldók használata) volt!!! Ritkábban is készítettem rántott húst vagy fasírtot.
Kipróbáltam az ikea 365+ teflonos serpenyőjét (ld. fent a képen) rántott hús és fasírt készítésére és lepipálta a fritőzömet (szegényke elpakolva kuksol) minden szempontból.  A teflon rétege ezerszer jobb, mint a piacvezető és márkás  társaié, amiket eddig használtam és nem voltak olcsónak mondhatóak. Az Aldiban (itt is jó minőségű és megfizethető  konyhai eszközöket lehet kapni ) vettem a serpenyőmhöz egy szuper fedőt, ami úgy van kialakítva, hogy a felesleges gőz a tetején távozni tudjon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése