2013. december 31., kedd

BUÉK 2013




 

Eljött az év vége!
Férjecském ragaszkodott a kocsonyájához, így kooperációban elkészítettük.

A szilveszter estét barátainknál töltjük. Úgy volt, hogy nálunk lesz a "buli"  gyerekestül mindenestül, de az élet mint mindig közbeszólt: az én balesetem (férjem "háziasításának" is vannak azért határai!) plusz egy még szomorúbb esemény, meghalt barátnőm apukája karácsony előtt 2 nappal  (A párja apukáját kb. 6 hete temették el, így szegény kislányuk 6 héten belül veszítette el mind a két nagypapáját) és jobbnak látta, ha náluk lesz, mert így ha kell át tud menni az édesanyjához. Megértem és igaza van! Így mi megyünk hozzájuk gyerekestül. Falun fogunk ismét szilveszterezni! A gyerekek rekedésig fújhatják a trombitájukat az udvaron!!! :)

Mint tudjuk nem illik üres kézzel menni, így rávettem az Uramat egy kis sütögetésre! Nem kell nagy dolgokra gondolni! Elővettem a tarsolyomból két egyszerű, de nagyszerű receptet! (Tudta, hogy boltból vett pogácsával, sós süteménnyel soha nem elégednék meg, mert a saját készítésű a legfinomabb mindig hiszen az szívvel és lélekkel készül!!!)

Édesség: Keksz szalámi
Gyors, egyszerű és a gyerekek imádják! A kókusz golyó mellett a másik legjobb találmány szerintem!!!!



 Sós sütemény: Pizzás csiga

Rég bevált pizza tésztám újabb köntösben! A töltelék pizza ízesítésű darált hús saját készítésű paradicsom szósszal!

A férjem összeállítja

sütés előtt

sütés után
Mindig sejtettem, hogy a férjem ügyes a konyhában csak jól titkolja! Az elmúlt hetekben meg is győződhettem róla!

Ha egy férj imád bográcsban főzni, flekkenezni, grillezni akkor asszonytársaim éljetek a gyanúval, hogy egyéb konyhai műveletekben is ügyes az Uratok!!!


Minden kedves olvasómnak és követőmnek ezúton 
szeretnék
szerencsében és egészségben gazdag 
ÚJ ÉVET KÍVÁNNI!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése